نمی دانم...


پاییزانه

شعر و ادبیات

 نمی دانم یکروزی، کمی از خودم را در کجا جا گذاشتم... میان کدام خاطره، پیش کدام انسان؟

امروز انگار منتظر بودم، ساعت ها به مانتور گوشی ام نگاه می کردم و ایمان داشتم قرار است اتفاقی بیافتد! اما...

چیزی که گم شد لابلای هیچ پیامکی، هیچ زنگی پیدا نمیشود...

آن روز که گم کردم هیچ چیز نداشتم

انگار امروز حتی واژه ها هم غریب اند! بوی غربت می دهند...

به تاریخ امروز- خودم



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:02---3 خرداد 1392
خیلی عالیه هم قالبت هم نوع فونتت هم قلمت متن نوشتت و هم اسم وبلاگت بی تعارف به د لم نشست بازم میام

شما برنده شده اید از وبلاگ برتر
ساعت13:13---27 ارديبهشت 1392
با سلام به ایام تولد حضرت علی (ع) و فرارسیدن روز نرد وبلاگ شما در بین 11500 وبلاگ به عنوان وبلاگ برتر انتخاب و بنده 75 درصد تخفیف ویژه خرید فقط تا تاریخ 3/3/92 شده است کد تخفیف شما :cd7ebb
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
http://iranarena.ir/page/gift


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 17:34 توسط راضیه سادات پیام| |


Power By: LoxBlog.Com